top of page

אהלן,

אני רואי שגב ואני מוביל את אפה.
ללא שם (18 x 18 סמ).png

נתחיל מהמאקרו

אני מפתח חוויית לקוח ומאד נהנה מבניה של דברים חדשים, אוהב לייעץ אבל גם אוהב לעשות.

 

המסע שלי התחיל כבר בתיכון, כשניהלתי החיבורים שבין שבט הצופים שגדלתי בו לבין הישוב. מאז ועד היום, אני מחבר בין אנשים, רעיונות וערכים – דרך קהילות, מערכות שירות וחוויות שנוגעות באנשים.

חווית השירות תמיד הלהיבה אותי, בתור איש שרות אבל גם בתור לקוח. ככל שהתבגרתי ראיתי את הנושא הזה - חווית לקוח - פוגש אותי ביותר ויותר פרוייקטים שאני מקדם.

 

זיהיתי מוצרים “רגילים” לכאורה ותיבלתי אותם ככה שיהפכו לחוויה. ההגיון שהנחה אותי שנאמנות מייצרת רווחים, שמחתי והתגאיתי לראות את ההוכחות בשטח. עשרות אלפי אנשים נהנו בשנים האחרונות מחוויות שזכיתי לעצב ולמטב.

כדי לשכנע את המנהלים או השותפים שלי לעשייה, הקפדתי לבסס את המהלכים שלי על נתונים. וככל שהפרוייקט היה גדול יותר, שאפנו לייצר פיתרונות נוספים שישלימו ויעצימו את החוויה. תוכן ויזואלי, פיזי, דיגיטלי, בתשלום נוסף או בחינם - כל האפשרויות תמיד היו על השולחן.

אני נהנה מאד מחשיבה, תכנון והוצאה לפועל של מהלכים אסטרטגיים ומתרגש מההזדמנות להשאיר חותם על העסק שלכם ועל חווית הלקוחות.

 

קצת על הסיפור שלי

ב-2018 הקמתי את ספונטיול, מיזם חברתי-קהילתי שהביא מאות מטיילים מדי שבוע לטייל יחד. זו הייתה טבילת האש המקצועית הראשונה שלי בעולם חווית הלקוח והקהילות. המיזם גדל והתרחב ולימד אותי שלא כל קהילה מודל כלכלי, אבל כל עסק צריך להבין שיש לו קהילה.

לימים השתלבתי בארגונים שונים כמנהל קהילות ושיווק.

החשיבה הביקורתית שסיפרתי עליה, ביחד עם נסיון שלי עם ספונטיול ובארגונים השונים היו קרקע פורייה למחשבות ומודלים כלכליים של קהילות שיש להן מודל כלכלי. זה דחף אותי לכל אירגון או עסק שנקרה בדרכי ולהציע לו את המודל שמתאים לו - אילו אינטראקציות מייצרים? מה הערך האמיתי לקהל? איפה הביזנס? איך עושים את זה ברמה התפעולית? אוטומציות? תרבות ארגונית? ועוד ועוד.

בתמונה רואים קבוצת אנשים רוחצים  בנהל
עכשיו אתם מבינים מאיפה הגיעה שפת המותג של APPA?

פיתחתי עוד ועוד מודלים ככל שפגשתי יותר בעלי עסקים. נשאלתי יותר שאלות והבנתי שקהילה מהסוג שאנחנו חושבים עליו כשאומרים לנו את המילה הזו (קבוצת פייסבוק/ווצאפ, מפגשים קבועים וכו’) לא מתאימה לכל עסק, וניגשתי למצוא פתרונות לעסקים שהתחלתי לעבוד איתם.

ההבנה שאני הולך איתה היום, זו שאני מביא אליכם בעזרת APPA, היא שיש אלמנטים מעולם הקהילות שהם אפקטיביים מאד ופשוטים ליישום בצורה לא פרופורציונלית. אם תשתמשו בהם אתם תרוויחו בענק ואם לא.. זה פשוט יעבור לידכם. חבל, כסף על הרצפה :)

 

אני בוגר תואר שני במנהל עסקים, בהתמחות באסטרטגיה וחדשנות בקריה האקדמית אונו וקורס ניהול חווית לקוח במכון FORE של אוניברסיטת רייכמן.

 

מה אנחנו ב-Appa עושים כדי לתת לכם חווית לקוח איכותית?

הכותרת המרכזית היא יצירת תחושת שותפות. אנחנו עושים את זה על ידי חיבור לחזון שלכם ולפתח ביחד מודל שאתם מאמינים בו. רמת זמינות גבוהה מאד להתייעצויות, קבלת פידבק ועוד מהסוג הזה.

חרדת הקודש להצלחת המותג שלכם מתבטאת בנטייה שלנו לבסס כל החלטה על נתונים מהימנים בלי פשרות. זה יתבטא בכל עצה או החלטה שנקבל יחד.

 

נבחרת Appa בנוייה מפרילנסרים ונותנים שירותים בתחומים שמקיפים את לחווית הלקוח, אנשים מצויינים, אדיבים ומחוברים לחזון APPA ב- 100%.

 

בבלוג שלנו נעמיק ביצירת מסעות לקוח, באלמנטים השונים של קהילתיות שיאפשרו לכם לייצר יותר רווח, בקהילות, ועוד ועוד ועוד. אני מקווה שתהנו מהתוכן, תקבלו כלים ותרגישו בנוח להגיב ולפתח דיונים על גבי הפוסטים השונים.

וכמובן,

בואו נצא לדרך!

bottom of page